sobota, 2 czerwca 2012

Joanna, Z Apteczki Babuni, Nawilżający balsam do ciała.

Dzień dobry! :)

Z pewnością już wspominałam i teraz się powtórzę, że wszelkie mazidła do ciała należą do moich ulubionych kosmetyków. W pewnym sensie używanie balsamów, maseł, kremów, mleczek i tego typu specyfików jest dla mnie koniecznością gdyż posiadam skórę, która jest skłonna do przesuszania. Wystarczyłaby chwila lenistwa i brak nawilżenia po kąpieli a moje ciało już zaczęłoby protestować. Dlatego też wyrobiłam w sobie nawyk smarowania skóry, żeby jej zbytnio nie podrażniać.

Zazwyczaj używam kilku smarowideł jednocześnie. Ma to swoje plusy, bo żaden zapach nie zdąży mi się znudzić, ale też nie jestem w stanie ocenić rzetelnie wydajności tych kosmetyków.

Po przydługim wstępie przedstawiam bohatera dzisiejszego posta, czyli Nawilżający balsam do ciała Joanny z serii Z apteczki babuni.


Balsam przeznaczony jest dla skóry normalnej z tendencją do przesuszania. Zawiera ekstrakt z jaśminu, masło shea oraz mocznik, który znany jest ze swych właściwości nawilżających. Zapakowany jest w dużą butlę zakończoną pompką, za co ode mnie dostaje ogromny plus - uwielbiam tego typu rozwiązania.


Balsam posiada lekką, przyjemną konsystencję i szybko się wchłania. Ładnie i delikatnie pachnie, ale zapach ten nie utrzymuje się długo na skórze. Co najważniejsze, bardzo dobrze nawilża, skóra po jego użyciu jest miękka i gładka. Dzięki opakowaniu z pompką jego stosowanie jest komfortowe i higieniczne. Na końcu pompki czasami zasycha trochę resztek z poprzedniego użycia, warto ją wcześniej sprawdzić. Pod koniec wydobycie balsamu jest już trudne, ale można je oczywiście rozciąć. Dla zainteresowanych wklejam skład.


Regularna cena balsamu to ok. 12-13 zł co jest naprawdę niewielką sumą za tak dobrą jakość i dużą pojemność (500 ml). Gorąco polecam!

----------------------------------------

Zapraszam na rozdanie na Kosmetyczna przygoda Minxie91

 Link do rozdania: [klik]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi niezmiernie miło kiedy wiem, że ktoś czyta moje posty. :) Na ewentualne pytania odpowiem pod Waszymi komentarzami.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...