wtorek, 19 czerwca 2012

Rozdanie.

Zapraszam na rozdanie na blogu Mój zakupoholizm

Do wygrania jest jeden z dwóch zestawów kosmetyków:

Pierwszy zestaw składa się z serii SalonSPA  w skład której wchodzą : scrub Tahit (300 ml), żel pod prysznic Tahiti (300 ml) i masło do ciała również Tahiti (300 ml). Seria ta bazuje na olejku monoi.




Drugi zestaw to zestaw do włosów. W jego skład wchodzą : aloesowy balsam do włosów (300 ml) ,ziołowy eliksir do włosów(250 ml), łopianowy olejek do włosów(100 ml), szampon z rumiankiem lekarskim (350 ml).




Link do rozdania: [klik]


Próbujcie szczęścia! :D

1 komentarz:

  1. ja raczej nie mam szczęścia he he, ale Tobie życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi niezmiernie miło kiedy wiem, że ktoś czyta moje posty. :) Na ewentualne pytania odpowiem pod Waszymi komentarzami.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...