niedziela, 3 czerwca 2012

Aerobiczna 6 Weidera. Czas, start!

Lato zbliża się wielkimi krokami, warto więc zadbać o swoją sylwetkę, aby móc bez skrępowania pokazać światu swoje ciało w bikini. Ja akurat nie potrzebowałam gwałtownego odchudzania, bo mam raczej szczupłą budowę ciała. Jak każda kobieta i tak potrafię znaleźć trochę nadmiernego ciałka tu i ówdzie, ale postanowiłam  posłuchać zdrowego rozsądku i nie popadać w paranoję. W końcu zaokrąglone kształty są bardziej kobiece niż wysuszony szkielet. :D

Jednakże ładnie wyrzeźbione mięśnie brzucha to kusząca perspektywa. Postanowiłam więc się sprężyć, pokonać lenia i ćwiczyć regularnie. Nudne brzuszki to ćwiczenie nie dla mnie, potrzebuję jakiejś różnorodności żeby się za szybko nie zniechęcić. Wybrałam, uznawaną przez niektórych za morderczą, sławną 6 Weidera.

Żeby sobie jeszcze bardziej umilić ćwiczenia i trochę się zmotywować do regularności, ściągnęłam na swój telefon tą [klik] aplikację.



Jest to rzecz bardzo pomocna. Cały program ćwiczeń jest w niej rozpisany na poszczególne dni, a po ściągnięciu dodatkowo syntezatora mowy program liczy na głos powtórzenia, serię i mierzy czas ćwiczenia, więc można się całkowicie skupić już tylko na ich wykonywaniu.

Cała akcja będzie trwała 42 dni. Dzisiaj jestem już po 4 dniu ćwiczeń i mam lekkie zakwasy. Ogólnie jest to dla mnie na razie dosyć męczące, ale myślę że z upływem czasu się wyrobię.

Trzymajcie kciuki za moją wytrwałość! :D

*Wszystkie zdjęcia pochodzą z Google Play
                                

10 komentarzy:

  1. mam nadzieje ze Ci sie uda ja nie mam wytrwalosci do cwiczen
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję. Póki co się trzymam, ale to dopiero początek. :)

      Usuń
  2. hej, ja nie mam silnej woli , chętnie bym poćwiczyła ale lenia mam, zapraszam na rozdanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki, ja robiłam do 14 powtórzeń, potem przestałam, bo to się zrobiło mega nudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się właśnie trochę obawiam tej rutyny i że ćwiczenia staną się dla mnie nużące. Ale na razie jestem dobrej myśli, zobaczymy jak długo to potrwa. :D

      Usuń
  4. Kurcze tyle razy próbowałam się do tego zabrać:(
    Trzymam za Ciebie kciuki:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama kiedyś robiłam te cwiczenia, ale gdzieś ok. 25 dnia zrezygnowałam ;P Strasznie mnie nudziły i jakoś tak nie miałam na nie czasu ;D
    Ale Tobie życzę powodzenia, jak skończysz całą serię, to napisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wsparcie! :) Mam nadzieję, że dotrwam do końca. Albo chociaż do połowy. :D

      Usuń
  6. You will love it to enjoy our new app Speechnotes Apk : which you can download and enjoy free.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi niezmiernie miło kiedy wiem, że ktoś czyta moje posty. :) Na ewentualne pytania odpowiem pod Waszymi komentarzami.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...