wtorek, 15 maja 2012

Debiut!

Witam wszystkich czytających!

Począwszy od dnia dzisiejszego zaczynam prowadzić mojego debiutanckiego bloga. Pomysł na jego założenie zrodził się we mnie całkiem niedawno. Stało się to w chwili gdy zaczęłam namiętnie śledzić różnego rodzaju blogi, w których autorki umieszczały recenzje kosmetyków. Lubię robić przemyślane zakupy, a sprawdzanie opinii o produktach, które zamierzałam nabyć pozwoliło mi wiele razy uniknąć wyrzucania pieniędzy w błoto. Blogi kosmetyczne nie są dla mnie jedynie źródłem pożytecznych recenzji. Korzystam z nich również po to aby śledzić nowości.

Ze względu na to moje szczególne zamiłowanie postanowiłam założyć własnego bloga o podobnej tematyce. Mam nadzieję, że kiedyś moja opinia na temat jakiegoś kosmetyku okaże się dla kogoś przydatna. Czas pokaże czy mój początkowy zapał nie był słomiany. :D Jak na razie jestem pozytywnej myśli i postaram się w najbliższym czasie wystawić swoją pierwszą recenzję. Życzcie mi powodzenia! :)

Ps. Bloga nazwałam na cześć mojej ulubienicy. :))

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi niezmiernie miło kiedy wiem, że ktoś czyta moje posty. :) Na ewentualne pytania odpowiem pod Waszymi komentarzami.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...