poniedziałek, 21 maja 2012

Babydream - Chusteczki pielęgnacyjne.

Babydream to kolejna Rossmannowska marka własna, którą lubię. Dzieci nie posiadam, ale bobaskowe kosmetyki słyną ze swego łagodnego składu i dzięki temu bardzo dobrze mi służą. Moim hitem z serii Babydream jest oliwka, o której z pewnością zrobię kiedyś osobny wpis. Dziś będzie o chusteczkach.


Z opakowania spogląda na nas roześmiane dziecię. :D Na zdjęciu widoczna jest mini wersja chusteczek, idealna do torebki. Miałam też wersję normalną z trzydziestoma chusteczkami w opakowaniu. Małą wersję mam zawsze przy sobie, przydaje się do przemycia rąk, twarzy, zmycia lekkiego makijażu, użyłam ich też do czyszczenia przybrudzonych butów. Chusteczki mają ładny, delikatny zapach, nie podrażniają i są wykonane z solidnego materiału. Opakowanie jest szczelne, klej trzyma się nawet po wielokrotnym otwieraniu. Jedynym minusem, ale niestety dosyć dużym jest to, że są one bardzo słabo nasączone i za suche. Z tego względu zamieniłam je na Cleanic'a.

Cena opakowania 30 sztuk to ok. 3 zł, wersja mini jest chyba jeszcze tańsza.

Pozdrawiam! :)

2 komentarze:

  1. Ja zawsze kupuję chusteczki w biedronce. Z tym, że to jest duże opakowanie, bo ok 70 chusteczek za trochę ponad 4 zł. W każdym razie polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Z pewnością się za nimi rozejrzę przy najbliższej okazji robienia zakupów w Biedronce. :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi niezmiernie miło kiedy wiem, że ktoś czyta moje posty. :) Na ewentualne pytania odpowiem pod Waszymi komentarzami.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...