poniedziałek, 21 maja 2012

Ujędrnianie z Isaną.

W zeszłym miesiącu portal wizaż.pl we współpracy z Rossmannem organizował akcję testowania ujędrniającego kremu do ciała z Q10 marki Isana. Udało mi się znaleźć w gronie 100 szczęśliwców, którzy po wypełnieniu ankiety dostali kod, z którym mogli kupić ten krem za symboliczną opłatą 1gr. W zamian zobowiązana byłam oczywiście napisać recenzję na jego temat na specjalnym dedykowanym forum. Pozwolę sobie tutaj wstawić fragmenty mojej radosnej twórczości. :)

Muszę przyznać, że byłam bardzo pozytywnie zaskoczona kiedy dostałam maila z informacją, że zostałam wybrana do testowania. Uwielbiam używać wszelkiego rodzaju mazidła do ciała, więc tym większa była moja radość. Wszystko odbyło się bez żadnych komplikacji, kod miałam spisany na karteczce i zadziałał bez problemów. Za krem zapłaciłam 1 grosz, jeszcze nigdy nie zrobiłam takich skromnych zakupów w Rossmannie. :D Cena regularna to 10,69 zł.

Opakowanie kremu jest takie typowo Isanowe, czyli skromnie, minimalistycznie i estetycznie. Bardzo podoba mi się, że został umieszczony w słoiczku o dosyć sporej pojemności 300 ml. Takie rozwiązanie pozwala wykorzystać krem do końca a i samo opakowanie kiedy już będzie puste na pewno do czegoś się przyda.



Krem ma bardzo ładny zapach, który utrzymuje się na skórze jakieś 2-3 godziny, nie jest drażniący i po pewnym czasie się ulatnia. Ma jedwabistą konsystencję i łatwo rozprowadza się go na skórze. Wchłania się w miarę szybko pozostawiając na ciele delikatną warstewkę filmu, która w niczym nie przeszkadza, więc nie jest to żaden minus.





Ujędrniający krem do ciała Isany posiada wiele plusów takich jak bardzo ładny zapach, który nie zmienia się na gorsze po kontakcie z ciałem, wręcz przeciwnie skóra pachnie przyjemnie przez kilka godzina po użyciu. Nawilża on całkiem przyzwoicie, ponadto skóra po aplikacji jest elastyczna i sprężysta. Nawilżenie utrzymuje się ok. 24 godzin. Krem szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy a jedynie lekką otoczkę co dodatkowo umila stosowanie. Bardzo podoba mi się, że znajduje się on w słoiczku gdyż mam pewność, że wykorzystam go do końca. Jest on także wydajny, używam go nieco ponad tydzień na spółkę z mamą nie żałując go sobie a zużycie jest niewielkie. Myślę, że cena w porównaniu do jakości i pojemności kremu również wypada na plus.

Ujędrnienia niestety nie zauważyłam, ale może to być spowodowane krótkim czasem używania, zobaczymy jakie efekty będą kiedy zużyję go do końca. Jeśli ktoś zagłębiłby się w skład znajdzie w nim parabeny co można uznać za minus produktu.


Cieszę się, że miałam przyjemność testować ten krem. Oby więcej takich akcji! :D

Pozdrawiam. :)

1 komentarz:

  1. miałam przyjemność zakupić krem, jest fantastyczny, ale na razie również nie zauważyłam efektu ujędrniania

    jestem pierwszym obserwatorem bloga? no nie możliwe!!! to dla mnie przyjemność :)
    zapraszam Cie do mnie :) będę wpadać często :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi niezmiernie miło kiedy wiem, że ktoś czyta moje posty. :) Na ewentualne pytania odpowiem pod Waszymi komentarzami.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...