środa, 23 maja 2012

Lime up! - Essence Colour & Go, nr.39

Dzisiaj przybywam z postem pozytywnie limonkowym. :) Mowa będzie o lakierze Essence z serii Colour & Go o numerze 39 i całkowicie adekwatnej do koloru nazwie Lime up!



Lakier ten kupiłam już kilka miesięcy temu, ale początkowo nie mogłam się przekonać do takiego odcienia na moich paznokciach. Powrócił do moich łask wraz z początkiem wiosny kiedy wydał mi się idealnym kolorem na tę porę roku. Przez ten czas, który przeleżał sobie nieużywany zdążył troszkę zgęstnieć, ale zdołałam go bez problemu odratować kilkoma kroplami zmywacza do paznokci.

Jest to przepiękna limonka, która na zdjęciach z lampą wygląda nieco neonowo, ale w rzeczywistości nie jest taka żarówiasta. Lubię lakiery Essence C&G za bogatą gamę odcieni i wygodny pędzelek, nie grzeszą one niestety trwałością, ale ja często zmieniam kolor paznokci, więc nie jest to dla mnie problem. Lime up! kryje bardzo dobrze już po 2 warstwach.








Cena również nie jest wygórowana, za 5,49 zł dostajemy 5 ml lakieru. Szczerze polecam na wiosenno-letnie szaleństwa paznokciowe. :)

Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi niezmiernie miło kiedy wiem, że ktoś czyta moje posty. :) Na ewentualne pytania odpowiem pod Waszymi komentarzami.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...